Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

TYÖTOIMINTA HUVILASSA

Hietasaaren kulttuuriyhdistys Huvila järjestää kuntouttavaa työtoimintaa yhteistyössä Oulun kaupungin kanssa. Arkemme muodostuu monipuolisista perinteisistä askareista. Perehdytämme sinut työhösi. Työnohjaaja on aina Huvilan menossa mukana. Sinulla on mahdollisuus valita monista eri askareista.

NIKKAROI

Kauniissa ja rauhallisessa ympäristössä työtoimijoilla on mahdollisuus osallistua rakennustemme ylläpitoon ja korjauksiin sekä saneeraus- ja uudisrakentamiseen.

TEHHÄÄN TAPAHTUMA

Huvila järjestää konsertteja, luentoja, näytelmäesityksiä, taidenäyttelyitä ja -kursseja sekä virkistystoimintaa perinteikkäässä ympäristössä. Täällä sinua tarvitaan useissa eri askareissa: voit olla mukana tiedottamassa, tuottamassa, kahvinkeitossa, lipunmyynnissä yms. Tutustu aikaisempiin tapahtumiimme tästä linkistä >>>

RUOKI JA HARJAA

Jos olet eläinrakas, voit toimia hevosten ja lampaiden parissa. Työtoimijat pääsevät huolehtimaan eläinten hyvinvoinnista ja päivittäisistä tarpeista sekä niiden elinympäristöstä.

HARAVOI JA RAIVAA

Huvila hoitaa alueen ympäristöä luontoarvoja kunnioittaen. Askareisiin kuuluvat vuodenaikojen mukana vaihtuvat monipuoliset ympäristötyöt.

Kiinnostuitko Huvilan menosta? Soita tai tule käymään. Kerromme mielellämme lisää!

Veli-Matti Sormunen
Ari Heikkinen
Puhelin 044 9725 778
Sähköposti ari.heikkinen(ät)huvilayhdistys.fi
Mari Mäenpää
Sähköposti mari.maenpaa(ät)huvilayhdistys.fi

Osoite
Vaaskiventie 12, 90510 Oulu

Tule Huvilalle töihin ensin!